نرم افزار CRM قابلیتهای زیادی دارند که با توجه به شرکت تولید کننده، میتوانند تا چند ده ماژول را شامل شوند و به دیگر بخشهای سازمان شما متصل شوند
مزایای سی آر ام برای بخشهای مختلف
نرم افزار CRM برای بازاریابی چه کار می کند؟
- ورود سرنخ یا مشتری بالقوه به بخش بازاریابی از طریق فرمهای تحت وب
- طبقه بندی سرنخها بر اساس فاکتورهای دلخواه
- راه اندازی کمپین بازاریابی
- ثبت مذاکرات بازاریابی
نرم افزار CRM برای فروش چه کار می کند؟
- مدیریت فرایند و سیستم فروش
- گروهبندی و طبقه بندی مخاطبین بر اساس منبع، منطقه، صنعت یا هر فاکتور دیگر
- پیش بینی فروش
- ارزیابی عملکرد پرسنل فروش
نرم افزار CRM برای پشتیبانی چه کار میکند؟
- ساخت و تخصیص تیکت
- اخذ تیکتها از کانالهای مختلفی چون ایمیل، تلفن چت از طریق سایت یا پرتال مشتریان
- واگذاری تیکتها به متخصص مربوطه