نرم افزار CRM قابلیتهای زیادی دارند که با توجه به شرکت تولید کننده، میتوانند تا چند ده ماژول را شامل شوند و به دیگر بخشهای سازمان شما متصل شوند

مزایای سی آر ام برای بخشهای مختلف

نرم افزار CRM برای بازاریابی چه کار می کند؟

  • ورود سرنخ یا مشتری بالقوه به بخش بازاریابی از طریق فرمهای تحت وب
  • طبقه بندی سرنخها بر اساس فاکتورهای دلخواه
  • راه اندازی کمپین بازاریابی
  • ثبت مذاکرات بازاریابی

نرم افزار CRM برای فروش چه کار می کند؟

  • مدیریت فرایند و سیستم فروش
  • گروهبندی و طبقه بندی مخاطبین بر اساس منبع، منطقه، صنعت یا هر فاکتور دیگر
  • پیش بینی فروش
  • ارزیابی عملکرد پرسنل فروش

نرم افزار CRM برای پشتیبانی چه کار میکند؟

  • ساخت و تخصیص تیکت
  • اخذ تیکتها از کانالهای مختلفی چون ایمیل، تلفن چت از طریق سایت یا پرتال مشتریان
  • واگذاری تیکتها به متخصص مربوطه