نرم افزار CRM قابلیتهای زیادی دارند که با توجه به شرکت تولید کننده، میتوانند تا چند ده ماژول را شامل شوند و به دیگر بخشهای سازمان شما متصل شوند
نرم افزار CRM برای بازاریابی چه کار می کند؟
- ورود سرنخ یا مشتری بالقوه به بخش بازاریابی از طریق فرمهای تحت وب
- طبقه بندی سرنخها بر اساس فاکتورهای دلخواه
- راه اندازی کمپین بازاریابی
- ثبت مذاکرات بازاریابی
نرم افزار CRM برای فروش چه کار می کند؟
- مدیریت فرایند و سیستم فروش
- گروهبندی و طبقه بندی مخاطبین بر اساس منبع، منطقه، صنعت یا هر فاکتور دیگر
- پیش بینی فروش
- ارزیابی عملکرد پرسنل فروش
نرم افزار CRM برای پشتیبانی چه کار میکند؟
- ساخت و تخصیص تیکت
- اخذ تیکتها از کانالهای مختلفی چون ایمیل، تلفن چت از طریق سایت یا پرتال مشتریان
- واگذاری تیکتها به متخصص مربوطه
امکانات نرم افزار CRM
- کاملا داینامیک : تغییر کلیه فیلدها و فرمهای نرم افزار به دلخواه
- ایجاد سریع ورودی ماژولها (مخاطب، سازمان و …) از هر نقطه نرم افزار
- ضمیمه کردن اسناد به هر رکورد
- قابلیت ایجاد رویداد و فعالیت و یادآوری برای هر فرد یا سازمان در نرم افزار CRM
- قابلیت ثبت کامنت در هر نقطه از نرم افزار
- ساخت بینهایت فیلتر دلخواه برای نمایش اطلاعات
- تقویم شمسی
- ساخت قالبهای ایمیل (با پاورقی و سربرگ و …)
- ارسال انبوه و تکی SMS و مدیریت آنها
- داشبورد کامل و پیشرفته و مشاهده نمایی از اطلاعات کل سی آر ام
- اطلاع رسانی از طریق گردشهای کاری ( از طریق SMS یا ایمیل و ..)
- ایجاد بینهایت گردشهای کاری برای هر ماژول با تعریف انواع شرط اجرا و زمان اجرا
- تهیه انواع گزاراشات سفارشی (نموداری و اکسلی) و گرفتن خروجی از هر کدام
- اخذ گزارش از کلیه فاکتورها و پیش فاکتوها با جزئیات
- امکان اتصال به VOIP
- امکان ارتباط با مشتریان و نمایندگان فروش از طریق پرتال مشتریان نرم افزار CRM
- مدیریت پیشرفته کاربران (حق دسترسی ها و ایجاد نقش و پروفایل برای هر کاربر)
- ثبت کلیه عملیات کاربران در سی آر ام (زمان و نوع تغییر و محل ویرایش)
- دارای اپلیکیشن موبایل