با مدیریت ارتباط با مشتری [CRM]
لیدها را پرورش دهید،
کسب و کار خودش رشد می کند
چطور سرنخهای فروش را چند برابر کنم و با پرورش آنها باعث افزایش چشمگیر فروش شوم؟
↓ روی سر فصلهای دوره کلیک کنید ↓
توضیحات دوره
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
معرفی دوره مدیریت ارتباط با مشتری
هر کسب و کار برای بقای خود نیاز به فروش است [خواه کالا باشد یا خدمات]. علاوه بر آن نیاز است علاوه بر استمرار ورود سرنخهای فروش جدید [لید]، مشتریانش خرید مجدد نیز داشته باشند یا اینکه افراد دیگری را به شما معرفی کنند. برای این منظور می بایست:
- ورودی مشتریان را افزایش دهیم(لید یا سرنخ فروش)
- کاری کنیم که از ما خرید کنند و نرخ تبدیل را بالا ببریم (مدیریت ارتباط با مشتری)
- در مرحله آخر کاری کنیم که در آینده خرید خود را تکرار کنند (وفادارسازی).
این قسمتو اینفوگرافی بزارم. تمپلیت از تو اینترنت و جایگذاری. اون اینباند که pc دارم هم خوبه
دوره جامع مدیریت ارتباط با مشتریان [CRM] با پوشش کامل مباحث مربوطه و مثالهای عملی در اختیار شما قرار گرفته است. با توجه به نیاز امروز کسب و کارها به حفظ یا افزایش سهم بازار خود، نیاز است مهارتهای عملی مورد نیاز آن را یاد بگیرند و در کسب و کار خود استفاده کنند.
در دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری [CRM]چه میآموزید؟
- مشتریانم چطور من را پیدا می کنند و سراغ من می آیند و چطور این راهها را افزایش دهم یا تقویت کنم؟
- چگونه از مشتریان اطلاعات تماس جمع کنم تا در آینده با آنها ارتباط بگیرم؟
- نقشه سفر مشتری [Customer Journey] من چگونه است و چه مسیری را طی می کند تا از کسب و کار من خرید کند (یا خرید نکند)؟
- در فروش اینستاگرامی و اینترنتی چطور لید بیشتری جذب کنم و چطور اطلاعات تماس مخاطب را بگیرم؟
- چگونه لید ها را پرورش دهم [Lead Nurturing] تا به فرصت فروش [Sales Opportunity] تبدیل شوند؟
- چگونه قیف فروش [Sales Funnel] خود را بهینه کنم و نرخ تبدیل [Conversion Rate] را بهبود دهم؟
- بعد از خرید مشتری، چگونه با او ارتباط بگیرم و چه آفرهایی به او پیشنهاد دهم تا به مشتری وفادار [Loyal Customer] تبدیل شود؟
اطلاعات دوره آموزشی CRM
مدت دوره: ۶۰ ساعت
سطح دوره: مبتدی تا پیشرفته
تعداد جلسات: ۳۴
پیش نیاز: ندارد
نوع برگزاری: غیرحضوری
روش پشتیبانی: تیکت و تلگرام
آخرین به روز رسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
همین الان کسب و کارت را با یادگیری CRM ارتقاء بده
این دوره برای کیست؟
مخاطبین دوره
برای پایین عکس سبک همین وکتوری مثل بقیه سایت پیدا کنم..واقعی هم تست کنم چی هست.
مدیران کارشناسان فروش
کارآفرینان
صاحبان کسب و کار
دانشجویان
سرفصلهای دوره
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شرح سرفصلهای دوره
در این دوره سعی شده است که کلیه مباحث مدیریت ارتباط با مشتری از تعریف مفاهیم تا استفاده حرفه ای از CRM پوشش داده شود.
مدیریت ارتباط با مشتری فقط یک نرم افزار نیست، بلکه یک «فرهنگ سازمانی مشتری محور» با هدف بالا بردن رضایتمندی مشتری و افزایش فروش است.
با توجه به تنوع کسب و کارهای مختلف، این دوره به گونه ای طراحی شده است که کلیه کسب و کارهای خرد و متوسط و حتی آنلاین بتوانند از مطالب آن استفاده کنند و مباحث آن را به طور عملی در کسب و کار خود پیاده سازی کنند.
در این دوره بر پایه بازاریابی درونگرا مبتنی بوده که از مباحث نوین در علم مارکتینگ است.
اون اینفو گرافی درونگرا را بزارم اینجا
در این آموزش جامع ما قدم به قدم از روشهای جذب لید و پرورش آن صحبت می کنیم و تا تشریح روشهای وفادار سازی مشتریان با شما خواهیم بود.
- محتوای دوره
- اشنایی با سی ار ام
- مرور کلی
You can build the plugin for accordion. If you download elementskit you can use accordion effect on your website.You can also use wordpress accordion menu to make your site look better.
You can use Elementskit. Its robust and integrated addon for Elementor plugin of WordPress. You can build horizontal accordion and verticle accordion on your website.
- سرنخ فروش چیست؟
- راه های جذب سرنخ فروش
- مدیریت سرنخ های فروش
- بهینه سازی قیف فرو یعنی چی؟
- پختن سر نخ- از سایت هاب اسپات
تعریف بازاریابی درونگرا [Inbound Marketing]
- نقشه سفر مشتری چیست؟
- هدایت مشتریان به سمت خرید از ما
- راهکار های عملی برای بهبود Customer Journey
وفادار سازی مشتریان
- گیمیفیکیفشن [Gamification] چیست و چطور در کسب و کار استفاده می شود؟
- تکنیکها و مزایای استفاده از گیمیفیکیشن در کسب و کار
- بعد از خرید مشتری چه کارهایی باید انجام دهم؟
- بعد از خرید مشتری چه کارهایی نباید انجام دهم؟
- مشتری پس از خرید چه انتظاری از ما دارد؟
تعریف وفاداری مشتری
رشهای وفادارسازی
تقویت وفاداری مشتریان و راهکارهای آن
انواع گزارشات قابل کسب از CRM
نحوه تفسیر گزارشات CRM
وظایف مدیر CRM
ساختار سازمانی مبتنی بر CRM
استراتژی در مدیریت ارتباط با مشتری
- سیستم ارزیابی عملکرد فروش
- سیستم پورسانت
ثبت نام و خرید دوره
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مدیریت ارتباط با مشتری
(CRM)
-
دسترسی کامل به محتوا
-
۲ لایسنس بر روی هر دستگاه
-
اشتراک مادام العمر
-
مثالهای عملی برای هر صنعت
-
پشتیبانی ویژه
آموزش نرم افزار
Vtiger CRM
-
آموزش کلیه ماژولها
-
آموزش Workflows
-
ایجاد فرم اینترنتی با وب فرم
-
ایجاد فرمت فاکتور
-
کار با گزارشات
بعد از پیاده سازی CRM در کسب و کارم چه تغییری ایجاد می شود؟
حقایق جالب در مورد سی آر ام
طبق گزارشهای تحقیقات بازار معتبر از تاثیر بکارگیری CRM در کسب و کارها، مدیران تاثیر CRM را بدین صورت توصیف کرده اند:
به نقل از وبسایت WebFX – منبع: کلیک کنید
مدرس دوره
آموزش جامع مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
سوالات متداول
سوالات قبل از خرید دوره CRM
این دوره پیش نیاز خاصی نیاز ندارد. ولی اگر به اصول مارکتینگ مسلط باشید مباحث این دوره برای شما جذابتر و ملموس تر می شود.
هیچ دوره مشابهی با تمرکز بر مبحث سی آر ام و با رویکرد بازاریابی درونگرا در کشور وجود ندارد. در ضمن در این دوره از مباحث تئوری و دانشگاهی پرهیز شده و کاملا عملی و منطبق بر تجربیات واقعی می باشد.
با توجه به اینکه این آموزشها حاصل تجربیات علمی و عملی خودم است، مدرک خاصی ارائه نمی شود
خیر. به دلیل سیستم محافظت از کپی رایت محتوا که توسط سایت اسپات پلیر ارائه شده است، امکان مشاهده صرفا روی دستگاهی که لایسنس دارد وجود دارد
پشتیبانی از طریق ایمیل، تیکت و تلگرام امکانپذیر است.
نرم افزار ویتایگر یک نرم افزار متن باز و کاملا رایگان است. ولی به دلیل تقویم میلادی و زبان انگلیسی آن، بعضی شرکتها در داخل ایران اقدام به بومی سازی آن کرده اند.
نظرات مشتریان
بعد از گذراندن دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
So I said nice one easy peasy lurgy my lady gosh. Morish hotpot a bit of how's your father cracking goal the full monty blower gormless lost the plot bog william bubble.
علیرضا غیور کارآفرینSo I said nice one easy peasy lurgy my lady gosh. Morish hotpot a bit of how's your father cracking goal the full monty blower gormless lost the plot bog william bubble.
امیر طاهری مدیر بازاریابی فروشگاه اینترنتیSo I said nice one easy peasy lurgy my lady gosh. Morish hotpot a bit of how's your father cracking goal the full monty blower gormless lost the plot bog william bubble.
مدیر کلینیک زیبایی فریبا روح الامینیSo I said nice one easy peasy lurgy my lady gosh. Morish hotpot a bit of how's your father cracking goal the full monty blower gormless lost the plot bog william bubble.
جعفر صابری مدیر فروشگاه زنجیره ای
من مجتبی نوربخش هستم. عاشق دانش مارکتینگ خصوصا وقتی با ابزار کارآمدی مثل CRM ترکیب می شه.
مهندس مجتبی نوربخش MBA, Industrial Engineer, Marketing Managerچندین سال را در راه اندازی استارتاپ و فعالیت به عنوان مدیر مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در شرکتهای مختلف صرف کردم. به خاطر علاقه زیادم به مارکتینگ، دنبال روشهای جدید و کارا برای افزایش فروش و نرخ تبدیل مشتریان بودم. تا اینکه با نرم افزار محبوب مدیریت ارتباط با مشتری ویتایگر آشنا شدم و با یادگیری اون متوجه شدم که چقدر یک کسب و کار به یادگیری دانش CRM و داشتن نرم افزار آن نیاز داره!
علاقه من به این نرم افزار و تخصصم در حوزه دیجیتال مارکتینگ منو به سمت تهیه یک دوره آموزشی جامع CRM سوق داد.
تحصیلات من مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و مدیریت MBA از دانشگاه اصفهان است.