CRM

آموزش مدیریت ارتباط با مشتریان

خلق ارزش برای مشتریان، کسب سود پایدار برای کسب و کار

♥ Customer

برای مشتریانتان همانند خودتان ارزش قائل شوید

داشتن یک استراتژی فروش خوب بر مبنای مدیریت ارتباط با مشتری همراه با یک نرم افزار CRM مناسب، ابزارهای اولیه برای خلق ارزش برای مشتریان و ایجاد یک کسب و کار با دوام است

ما طرز تفکر CRM محور را آموزش می دهیم

% ۰

نرخ بازگشت مشتریان

% ۰

افزایش سرنخ ورودی

% ۰

افزایش رضایت مشتری

معرفی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

CRM  چیست و چه کاربردی دارد؟

فرآیند CRM برای استمرار سود دهی کسب و کار چیست؟

فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد آگاهی از برند

مشخص کردن پرسونای مخاطب، دسته بندی آنان و ایجاد کمپین برای هدف قرار دادن هر دسته

قدم اول

گرفتن سر نخ فروش (لید)

ایجاد انگیزه برای سر نخ ها برای تعامل با شما جهت کسب اطلاعات تماس آنها بصورت خودکار یا دستی

قدم دوم

تبدیل لید به مشتری

ارتباط با لید انجام شده و آنها هم به شما علاقمنداند. وقت آن است که به مشتری تبدیل شوند

فصل سوم

ایجاد خدمات پس از فروش سطح بالا

بعد از تبدیل سر نخ به مشتری نیاز به نگهداشت آنها دارید. چگونه؟ با پشتیبانی و خدمات پس از فروش

قدم چهارم

هدایت به خرید های بعدی

وقتی مشتری به کسب و کار شما اعتماد کرد، نوبت تکرار خرید ها یا ارائه پیشنهادهای خرید بالاتر است

قدم پنجم

کسب و کار برنده، مشتریان عالی دارد

مدیریت ارتباط با مشتری چه کاری برای من انجام می دهد؟

افزایش فروش

با برقراری ارتباط با سرنخ ها و تبدیل آن ها به فرصت فروش و در نهایت مشتری نهایی

EXCLUSIVE

افزایش نرخ بازگشت مشتری

با افزایش دفعات ارتباط با مشتری و ماندگاری نام برند در ذهن آنها

افزایش وفاداری مشتری

ارائه برنامه های پروموشن و آفرهای ویژه به مشتریان خاص

اتوماسیون وظایف

ارجاع وظایف به کارمندان فروش، مدیریت قرارها و ثبت یادآوری کارها و جلسات

مدیریت مشتریان

دسته بندی مشتریان بر اساس ویژگی های مختلف و ارائه آفرهای مخصوص هر دسته مشتری و ایجاد باشگاه مشتریان

امور حسابداری و انبار

صدور فاکتور و پیش فاکتور و مشاهده و مدیریت قیمتگذاری محصولات و موجودی آنها

مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کار آنلاین

چطور سرنخ های ورودی از گوگل و اینستاگرام را افزایش بدهم و آنها را به مشتری تبدیل کنم؟

crm and woocommerce

برگزاری بیش از ده ها دوره حضوری
CRM in Action

سرمایه گذاری روی آموزش ، سرمایه گذاری روی آینده است

بیزینس من واقعی، نیاز مشتریانش را درک می کند

ایلان ماسک

موسس کمپانی تسلا

 

tesla

ایلان ماسک

دانلود مقاله ۱۰ قدم تا پیاده سازی موفق CRM

آخرین مطالب وبلاگ

اگر می خواهید همیشه دانش خود را در مورد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به روز نگه دارید، مطالب وبلاگ ما را ازدست ندهید

Social media is a key component in your business strategy

Social media is a key component in your business strategy

Lorem ipsum dolor sit amet, conse ctetur adicing elit nean eleifend odio sed nibh the tempor auctor enean lorem mauris tempu pulvinar gravida

قابلیتهای سی آر ام

قابلیتهای سی آر ام

نرم افزار CRM قابلیتهای زیادی دارند که با توجه به شرکت تولید کننده، میتوانند تا چند ده ماژول را شامل […]

CRM چیست؟

CRM چیست؟

CRM) Customer relationship Management) یک روش برای انجام سیستمی و قاعده مند کسب وکار بازاریابی و فروش است که در […]

پیمایش به بالا